UWAGA! Reklamacjom podlegają wyłacznie produkty zakupione bezpośrednio w firmie Elektrobim. Do reklamacji wymagane jest dołączenie dowodu zakupu. W przypadku przesłania na reklamację produktu zakupionego w innej firmie lub braku możliwości udokumentowania zakupu naliczane są koszty obsługi (75zł) oraz koszt wysyłki (zgodnie z cennikiem przewoźnika). Po opłaceniu kosztów towar w stanie niezmienionym odsyłany jest na adres nadawcy.
UWAGA! Prowadzimy naprawy pogwarancyjne wyłącznie produktów marki Elektrobim. Nie zajmujemy się czynnościami związanymi z obsługą urządzeń nie pochodzących z naszej dystrybucji. O kosztach naprawy przesłanego na serwis urządzenia klient jest informowany po oględzinach i zapoznaniu sie ze stanem faktycznym urządzenia. W przypadkach w których naprawa jest nieopłacalna lub klient nie decyduje sie na naprawę ani zakup nowego urządzenia o zbliżonej specyfikacji pobierana jest opłata za obsługę (75zł) i przesyłkę zwrotną (zgodnie z cennikiem przewoźnika).