Formularz zgłoszeniowy naprawy dla klientów Elektrobim
Zasady reklamacji
Proces reklamacji przebiega najsprawniej w przypadku zastosowania się do poniższych zasad:
- Upewnić się, iż produkt faktycznie jest niesprawny przed nadaniem paczki do serwisu.
- Nakleić na paczkę numeru zgłoszenia serwisowego.
- Dołączyć do przesyłki ważną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
- Odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie.
- Nadać i opłacić paczkę (polecamy serwis furgonteka.pl). Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji*. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy – czyli 10 zł.
- Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą wykonaną przez firmę Elektrobim, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail lub SMS).
- Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.
*- po wypełnieniu wskazanego oświadczenia